czwartek, 14 marca 2013

Testomania! Żel Playboy

Hejoo ;)

Kiedyś na wizaz zobaczyłam, że można zamówić do testowania żel pod prysznic z firmy Playboy, więc wypełniłam test i czekałam aż mnie wybiorą i udało się. Po około tygodnia czasu dostałam paczuszkę żelu pod prysznic oraz dezodorant. W teście wybrałam żel "Play It Sexy" i takiego dostałam.

Playboy Sensual & Musky -perfumowany żel po prysznic.


    
 PLUSY:
 + bardzo ładny zapach,
 + gęsta konsystencja,
 + bardzo mocno się pieni,
 + wydajny (wystarczy mała ilość),
 + atrakcyjne, stylowe opakowanie,
 + nie podrażnia i nie wysusza skóry,
 + skóra po nim jest bardzo gładka.
 
MINUSY:
 - nietrwały zapach ponieważ po wyjściu z kąpieli nie jest już tak intensywny jak podczas kąpieli.


Okazał się bardzo fajny i na pewno trafił do moich ulubieńców ;)


Dobranoc.

5 komentarzy:

  1. fajnie tu!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-bracelet-sun.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się ostatnio cyz nie kuić, ale stwierdziłam, że wolę kupić jakiś balsam właśnie ze względu na trwałość zapachu i oczywiście nawilżanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. może się na niego w koncu skusze :)


    www.cookplease.blogspot.com spaghetti pomodore time!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że ma nietrwały zapach. nie lubię takich :( :P ale ładnie wygląda:D zapraszam na mój nowy post DIY:)

    OdpowiedzUsuń