wtorek, 15 października 2013

50 twarzy Grey'a oraz Nowe oblicze Grey'a

Cześć wszystkim.

Dziś chciałam przedstawić Wam dwie ksiązki, które przeczytałam tj. 50 twarzy Grey'a'' oraz ,,Nowe oblicze Grey'a". Powiem Wam, że nigdy nie lubiłam czytać książek, ale wiele słyszałam od koleżanek, że ową czytają także skusiłam się i jak nigdy dotąd przekonałam się i dwie części przeczytałam, ale to chyba zasługa tego, że wciągała mnie pierwsza cześć i szybko szukałam drugiej żeby wiedzieć co dalej :) Lecz jeden minus to taki, że jest dosadnie opisywane wszystko. A teraz pozostała mi ostatnia częśc tj. ,,Ciemniejsza strona Grey'a", ale niestety jest tak w szybkim tempie pożerana, że co idę do biblioteki nie mogę jej dostać, bo wypożyczona :( Wiem, że w internecie na PDF można przeczytać, ale to już nie jest to samo jak czytanie książki wieczorem przy herbatce :)





Tutaj wstępnie napiszę o czym opowiadają te 3 części książki.

Hipnotyczna, uzależniająca, iskrząca seksem i erotyką powieść, której nie sposób odłożyć.

Studentka literatury Anastasia Steele przeprowadza wywiad z młodym przedsiębiorcą Christianem Greyem. Niezwykle przystojny i błyskotliwy mężczyzna budzi w młodej dziewczynie szereg sprzecznych emocji. Fascynuje ją, onieśmiela, a nawet budzi strach. Przekonana, że ich spotkania nie należało do udanych, próbuje o nim zapomnieć – tyle że on zjawia się w sklepie, w którym Ana pracuje, i prosi o drugie spotkanie.

Młoda, niewinna dziewczyna wkrótce ze zdumieniem odkrywa, że pragnie tego mężczyzny. Że po raz pierwszy zaczyna rozumieć, czym jest pożądanie w swej najczystszej, pierwotnej postaci. Instynktownie czuje też, że nie jest w swej fascynacji osamotniona. Nie wie tylko, że Christian to człowiek opętany potrzebą sprawowania nad wszystkim kontroli i że pragnie jej na własnych warunkach…

Czy wiszący w powietrzu, pełen namiętności romans będzie początkiem końca czy obietnicą czegoś niezwykłego? Jaką tajemnicę skrywa przeszłość Christiana i jak wielką władzę mają drzemiące w nim demony?



No i to na tyle :) Jeśli ktoś z Was przeczytał to niech napisze w komentarzu kilka zdań czy zainteresowała Was czy wręcz przeciwnie zanudziła.


Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

3 komentarze:

  1. słyszałąm o tej ksiazce duzo dobrego :D ogolnie duzo osob ja czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą książkę :)
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie oczarowala wszystkie 3 czesci pochlonelam i chciala bym jeszcze wiecej...

    OdpowiedzUsuń