piątek, 28 lutego 2014

Nivea tonik łagodzący

Tym razem coś z mojej ulubionej marki ;)


Nivea Aqua Effect - tonik łagodzący do cery suchej i wrażliwej




OPIS PRODUCENTA:

Delikatnie usuwa zanieczyszczenia, nie powodując wysuszenia wrażliwej i suchej skóry. Łagodzi podrażnienia, koi skórę i pozostawia ją aksamitnie gładką. Wzbogacony w naturalny olejek migdałowy i Hydra IQ. 


SKŁAD:

Aqua, Glycerin, PEG-8, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Calendula
officinalis, Prunus dulcis, Trisodium EDTA, Polyquaternium-10, Glycine Soja, Methylparaben, Polyaminopropyl Biguanide, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Cinnamyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Linalool, Parfum
.

KONSYSTENCJA / ZAPACH / WYDAJNOŚĆ:

Produkt w konsystencji jest wodnisty. Zapach ma delikatny i dość przyjemny.
Wydajność nawet bardzo dobra przy codziennym stosowaniu starcza mi na jakieś 
2 miesiące, ale gdyby nie to, że używał go również mój narzeczony pewnie
starczył by na jeszcze dłużej.

OPAKOWANIE:
 
Przyjemne w otwieraniu nie trzeba się męczyć.

PODSUMOWANIE / EFEKTY 
 
Jak na razie nie zauważyłam żadnych wad tego produktu, a jest to już
moje z 5 opakowanie. Nawilża i zapobiega uczucie ściągnięcia - minimalnie,
ale oczywiście jeżeli nie nałożę kremu nawilżającego od razu po umyciu twarzy
moja skóra nie jest ściągnięta ani sucha i to jest dla mnie plus.
Tonik dobrze odświeża, ślicznie pachnie i jest wydajny.


POJEMNOŚĆ: 
200 ml

CENA: 
około 12zł / w promocji 9,99zł
DOSTĘPNOŚĆ:
Rossmann, Natura 
 
 
 
Pozdrawiam, dzeejlo ;)

10 komentarzy:

  1. nie używam toników, ale kusisz...

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 raz ten sam tonik? to musi być hit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne niestety mi wysuszały skórę bądź brzydko pachniały.. Więc po co mam zmieniać jak na tę chwilę mi służy ;) Dokładnie tak 5 razy może 4 dokładnie nie wiem w każdym bądź razie bardzo długo go używam :)

      Usuń
    2. Jeśli tyle osób go chwali to chyba coś w tym jest. Muszę go przetestować.

      Usuń
  3. Chyba wypróbuje bo kończy mi się tonik własnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nivea do mnie nie przemawia jesli chodzi o pielęgnację buzi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, niestety nie mogę się przekonać do produktów do twarzy z Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy go nie miałam, ale chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tonik niestety nie dla mnie, mam cerę mieszaną ;). Ale z Nivei używam Mleczko i Tonik 2 w jednym i produkt jest całkiem fajny :).

    OdpowiedzUsuń